Elektronika dla smyka – wstęp do STEAM

Czy twoje dziecko ma smykałkę do nowych technologii? Interesuje się tym, jak działają urządzenia domowe, a może bardzo sprawnie posługuje się komputerem? Nasze zajęcia Elektronika dla smyka przeznaczone są dla dzieci, które chcą nauczyć się podstaw techniki, robotyki i automatyki oraz programowania.

Pracujemy w modelu edukacji STEAM (ang. Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics), który jest szeroko implementowany na całym świecie i zdążył już zyskać grono oddanych wielbicieli – zarówno wśród nauczycieli, jak i uczniów. Powód jest prosty: rozbudza w dzieciach ciekawość świata i głód wiedzy, uczy dociekliwości i krytycznego myślenia.

Uczeń przestaje być jedynie odtwórcą; staje się twórcą, wynalazcą, konstruktorem, który sam buduje narzędzia potrzebne do dokonywania odkryć i na własną rękę szuka odpowiedzi na nurtujące go pytania. Jest innowatorem, liderem i naukowcem XXI wieku.

Jakich umiejętności uczymy?

  • Uczymy podstaw elektroniki, robotyki, automatyki i programowania, które przydają
  • Ćwiczymy znajdowanie wzorów i zależności oraz tworzenia planów;
  • Znajdujemy niestandardowe rozwiązania problemów i wyzwań, dzięki czemu ćwiczymy umiejętność krytycznego, logicznego myślenia oraz samodzielność.

Przebieg zajęć:

  • Za pomocą różnych narzędzi i zestawów (np. Arduino, Ozobotów, płytek Micro:bit itd.) dziecko uczy się konstruować roboty i programować prostą sztuczną inteligencję;
  • Dzięki bliskości nowych technologii dziecko uświadamia sobie, że przyszłość w zawodzie naukowca lub inżyniera jest w jego zasięgu;
  • Zaangażowanie dziecka rośnie, bo troszczy się o efekt końcowy, a przy tym uczy się podejmować decyzje i myśleć nad organizacją pracy.

Informacje ogólne:

  • Czas: 150 minut co drugi weekend (dwa semestry);
  • Wiek: 8-14 lat;
  • Zajęcia są prowadzone w języku polskim;
  • Opłata: 150zł/150 minut + 100 zł na oprzyrządowanie techniczne. Przyjmujemy rozliczenia za cały semestr.

Skontaktuj się z nami:

ul. Bukowińska 21/25, 02-703

503 302 245