Better Academy

IT- PROGRAMOWANIE

podstawy programowania dla dzieci

Angielski z elementami kodowania (5-6 lat)

Czy twoje dziecko interesuje się komputerami i nowymi technologiami? A może nie lubi mówić po angielsku? W świecie informatyki to angielski jest podstawowym językiem komunikacji. Zajęcia z języka angielskiego z elementami kodowania przeznaczone są dla dzieci, które chciałyby nauczyć się komputerowych umiejętności praktycznych, a równocześnie poćwiczyć mówienie po angielsku i przełamać bariery językowe.Wspólnie poznajemy podstawy języka angielskiego i programowania. 

Zajęcia podstawy programowania

Wstęp do programowania (7-10 lat) – Basics of coding

Czy twoje dziecko interesuje się technologią? A może ciągle gra w gry, a ty martwisz się, że zbyt dużo czasu poświęca tej rozrywce? Takie hobby łatwo jest przekuć w praktyczną umiejętność. By ułatwić najmłodszym wejście w świat języków komputerowych, warto zapewnić im solidne podstawy. Program przygotowany przez Better Academy daje dziecku narzędzia do poruszania się w cyfrowym świecie nowych technologii i zachęca, by nie obawiało się samodzielnie go eksplorować. 

Zajęcia z programowania

Zajęcia z programowania dla młodzieży (11-16 lat) – Coding for teens

Czy twoje dziecko interesuje się komputerami, informatyką albo matematyką? A może rozumie już podstawy programowania i chciałoby nauczyć się posługiwać popularnym językiem komputerowym? Na zajęciach uczymy podstaw języków programowania (m.in. Pythona – najbardziej pożądanego na rynku pracy), ćwiczymy zdolność logicznego myślenia i odkrywamy tajniki działania programów komputerowych.

Zajęcia z projektowania gier 3D

Tworzenie gier 3D (10-16 lat) – 3D coding

Czy twoje dziecko spędza długie godziny grając w gry na konsoli, komputerze lub urządzeniach mobilnych? To niewinne hobby można łatwo przekuć w wartościową pasję. Umiejętność tworzenia gier jest nie tylko niekończącą się zabawą – to kapitał, który zaowocuje w przyszłości. W trakcie zajęć dziecko uczy się logicznego myślenia, rozwiązywania problemów i podstaw programowania – kulminacją jest stworzenie własnej, trójwymiarowej mini-gry.