Logo jest graficznym sposobem na wyrażenie tożsamości i charakteru marki. Naszą misją jest uczenie dzieci i młodzieży komunikacji w języku angielskim, poszerzanie ich samodzielności i naturalnych predyspozycji do indywidualnego rozwoju.
Ponieważ sądzimy, że pod wieloma względami warto wzorować się na brytyjskim systemie edukacji, używamy identyfikacji, której bliżej do tego, co oferują angielskie szkoły. Dlatego też graficzną ilustracją naszej marki jest nowoczesna tarcza, łącząca tradycję z potrzebami przyszłości. Stawiamy na better academy!
Chcemy, by dzieci były przygotowane na życie w przyszłości, a tę należy pojmować jako czas dorosłości naszych pociech. Pamiętamy, że będą one pracować w zawodach jeszcze nieistniejących. Stąd duży nacisk kładziemy na skills. Dbamy, by w podstawowym uposażeniu naszych podopiecznych znalazły się: umiejętność myślenia abstrakcyjnego, logicznego, samoświadomość, planowanie, komunikacja, współpraca i wiele innych. Zdobycie tych umiejętności gwarantuje sukcesy w wielu zawodach; to baza, bez której trudno wyobrazić sobie uczenie czegokolwiek.
Drugim ważnym aspektem edukacji, w jaką wierzymy, jest sprawne posługiwanie się językiem angielskim, którego uczymy w komunikacji, w odniesieniu do konkretnych zjawisk i działań. English, jak niegdyś język łaciński, powoli staje się językiem ponadnarodowym, w którym mówią wszyscy ludzie świata. Warto więc dążyć do tego, by posługiwać się nim świadomie i jak najbardziej swobodnie.