Nasze programy w języku polskim

Matematyka na wesoło (Creative Math) (5-8 lat)

Matematyka na wesoło to nowa metoda nauki, która daleko wykracza poza zapamiętywanie na pamięć reguł rządzących tą dziedziną. Porzucamy skostniałe metody poznawania królowej nauk, na rzecz efektywnych i uwielbianych przez dzieci metod. Mierzymy, konstruujemy, liczymy, rozwiązujemy problemy wizualne poprzez interakcję z grami logicznymi, puzzlami i sztuką. Dzięki kreatywnej matematyce, dzieci uczą się tworząc i tworzą ucząc. Świetnie się przy tym bawią i nie trzeba ich zachęcać do aktywnego brania udziału w zajęciach. Kreatywna matematyka to połączenie dobrej zabawy z najskuteczniejszymi metodami rozwijania się i poznawania. To pierwszy krok na drodze do lepszych ocen w nowym roku szkolnym.

› Czytaj więcej

ELEKTRONIKA DLA SMYKA (8-14 lat)

Elektronika dla Smyka to nasz autorski program nauczania, który skupia w sobie wszystkie najlepsze aspekty edukacji STEAM, czyli połączenia nauk ścisłych, technologii, inżynierii, sztuki i programowania. Uczestnictwo w lekcjach może być dla uczniów pierwszym krokiem na drodze do rozpoczęcia kariery w niesamowitym świecie nowych technologii.

Poprzez zajęcia chcemy wyposażyć dzieci w narzędzia do poruszania się w świecie nowych technologii i zachęcić je, by nie obawiały się samodzielnie go eksplorować. 

› Czytaj więcej

Planeta Kodu – Tworzenie gier 3D (10-16 lat)

Kodu Game Lab to jedno z najlepszych narzędzi do tworzenia efektownych gier trójwymiarowych, które umożliwia tworzenie od podstaw własnej niepowtarzalnej mini-gry 3D. Ta platforma jest bardzo popularna wśród dzieci z całego świata swoją niezwykłą przystępnością, prostotą obsługi i ogromem pomysłów, które przyciągają uwagę. Co więcej, jest to skuteczny sposób dla młodych ludzi na to, żeby poznać podstawy kodowania, łącząc przy tym przyjemne z pożytecznym.

› Czytaj więcej 

Kodowanie w Pythonie (11-16 lat)

Kodowanie w Pythonie to zajęcia zorientowane na naukę jednego z najpopularniejszych języków programowania. Za pomocą narzędzi dydaktycznych, takich jak np. tablica cyfrowa czy płytki Micro:bit, uczniowie poznają fundamenty programowania. Następnie, dzięki uzyskanej wiedzy poznają struktury programów komputerowych. Kulminacją zajęć jest stworzenie prostej gry komputerowej.

Programowanie to świetny sposób na poznanie i rozwijanie logicznego myślenia. Przez takie rozumiemy głównie poznanie istotności ciągów przyczynowo skutkowych, jak również zdolności związane z interpretacją i wyciąganiem wniosków na podstawie dostępnych informacji. 

› Czytaj więcej 

Zapisz się już teraz!