Fun and Play
Jeśli dziecko czuje się znudzone nauką języka angielskiego, która kojarzy mu się ze żmudnym powtarzaniem słówek, to ten kurs jest dla niego.
W ciągu tygodniowych, intensywnych zajęciach, trwających 25 godzin pokonamy wspólnie z nim jego niechęć nauki. Dzięki grom i edukacyjnym zabawom z rówieśnikami zacznie chętnie posługiwać się językiem angielskim.
Tego dokładnie będzie się uczyło Twoje dziecko:
- Podróż dookoła świata. Wraz z mapą wybieramy się w podróż przez wszystkie kontynenty. Przyglądamy się roślinom i zwierzętom, opisujemy klimat, poznajemy różne kultury i języki. Gry oraz ćwiczenia. Mini – wersja gry słownej „Państwa-Miasta” / Projekt artystyczny, utrwalający poznane słownictwo i wyrażenia związane z geografią, biologią i kulturą.
- Opowiedz mi o tym: Moje ulubione miejsce. Każdy uczestnik tworzy listę i zaznacza na mapie miejsce, które odwiedził / odwiedziła. Uczestnicy opowiadają o swoim ulubionym kraju lub mieście: które miasto lub kraj podobało ci się najbardziej? A może Warszawa jest twoim ulubionym miejscem? Co pamiętasz i o czym chciałbyś / chciałabyś opowiedzieć? Trenujemy prezentację przed grupą.
- Trip of a lifetime. Każdy uczestnik projektuje bilet do miejsca, o którym marzy. Co już wiecie o mieście / kraju do którego chcecie pojechać? Czego chcielibyście się dowiedzieć? Buszujemy w Internecie żeby znaleźć ciekawostki na temat kraju, do którego chcemy się wybrać. Uczestnicy dzielą się znalezionymi informacjami i opowiadają o celu swojej podróży. Trenujemy prezentację przed grupą.
- Pakujemy walizki. Co spakujesz na podróż? Jakie rzeczy mogą ci się przydać? Gry i zabawy utrwalające nazewnictwo przedmiotów przydatnych w podróży. Spisujemy listę rzeczy do zabrania ze sobą. Jakie ważne rzeczy (np. paszport, podróżna apteczka) zazwyczaj pakują twoi rodzice? Czy wiesz co znajduje się w apteczce i o co poprosić jeżeli np. masz gorączkę lub stłuczone kolano? Ćwiczymy słownictwo związane z ciałem i lekami.
- Planujemy podróż. Masz już swój paszport i bilet, twoja walizka jest spakowana, ale czy wiesz jak się dostaniesz na miejsce? Pociągiem, samochodem, samolotem a może statkiem? Przez jakie kraje musisz się przedostać, żeby dotrzeć na miejsce? Czy musisz się przesiadać z jednego środka lokomocji na inny? Rysujemy nasze trasy, planujemy podróż. Jak porozumiesz się na stacji PKP ? Nazwy, zwroty i słowa, które przydadzą ci się na stacji PKP. Odgrywamy scenki, ćwiczymy słownictwo oraz wymowę.
- Ze smakiem wokół świata. Jakie pyszności pamiętacie ze swoich wyjazdów? Jakie smaki
lubicie najbardziej? Czy próbowaliście już kuchni japońskiej, włoskiej, chińskiej lub
indyjskiej? Czy to można zjeść? Powtarzamy nazwy różnych produktów i potraw.
Oglądamy wideo o jedzeniu z różnych krańców świata. Moje menu. Co chcesz mieć w swoim menu? Projektujemy menu z naszymi ulubionymi potrawami. Czy wiesz z jakich składników się składają? Czy umiesz znaleźć przepis? Czy chciałbyś / chciałabyś zrobić tę potrawę w domu? Prezentujemy nasze menu grupie.
- Muzyczne akcenty w podróży.
Nauczymy dziecko przydatnych zdań, aby mogło mówić bez oporu. Niech gramatyka przestanie go dręczyć, a zacznie mówić poprawnie.
Po kursie dziecko poradzi sobie w codziennych sytuacjach: kupując jedzenie, bilet na pociąg czy pytając o drogę. Zacznie mówić z przyjemnością to, co chce powiedzieć. Pozbędzie się strachu i nie będzie się bało oceniania.
Nasi uczniowie uczą się przez zabawę i nawet nie wiedzą, kiedy poznają nowe słowa oraz zwroty.
Zapisy- ZAREZERWUJ MIEJSCE SWOJEMU DZIECKU

Informacje o trenerze:
Agata – Native English speaker języka angielskiego, edukatorka i mówca motywacyjny. Doświadczenia zawodowe zdobywała żyjąc i studiując w USA. Po powrocie do Polski uczyła dzieci i młodzież w szkole podstawowej, jak i na zajęciach uzupełniających. Jej uczniowie są laureatami prestiżowych konkursów i nagród oraz podejmują decyzje o nauce w języku angielskim.
Nie boją się mówić i planują swoją przyszłość w oparciu o język angielski.
Co mówią o Agacie jej uczniowie:
Jeremi, lat 12: „Pani Agata nie komentuje moich błędów, jest cierpliwa, ma przyjacielski stosunek, wytłumaczy, ma pomysł na lekcję, chciałbym mieć takich nauczycieli więcej, czuje się wysłuchany
Matylda, lat 16: „Pani Agata uczy praktycznych umiejętności, dużo wie…”
Mikołaj, lat 11: „Panią Agatę lubię, bo jest spoko, jest miła i fajny jest jej sposób nauczania. Na zajęciach mam też fajnych kolegów.”
Matylda, lat 16:„Dzięki tym zajęciom odważyłam się wreszcie mówić w języku angielskim. Zrozumiałam, że nauka języka nie dość, że nie musi odbywać się w formie stacjonarnych zajęć i wkuwania słówek na pamięć, to może być interesująca i przyjemna. Polubiłam naukę i sam język oraz odkryłam, że pisanie w języku angielskim sprawia mi przyjemność.”