Fun and Play

Jeśli dziecko czuje się znudzone nauką języka angielskiego, która kojarzy mu się ze żmudnym powtarzaniem słówek, to ten kurs jest dla niego.

W ciągu tygodniowych, intensywnych zajęciach, trwających 25 godzin pokonamy wspólnie z nim jego niechęć nauki. Dzięki grom i edukacyjnym zabawom z rówieśnikami zacznie chętnie posługiwać się językiem angielskim.

Tego dokładnie będzie się uczyło Twoje dziecko:

  1. Podróż dookoła świata. Wraz z mapą wybieramy się w podróż przez wszystkie kontynenty. Przyglądamy się roślinom i zwierzętom, opisujemy klimat, poznajemy różne kultury i języki. Gry oraz ćwiczenia. Mini – wersja gry słownej „Państwa-Miasta” / Projekt artystyczny, utrwalający poznane słownictwo i wyrażenia związane z geografią, biologią i kulturą.
  1. Opowiedz mi o tym: Moje ulubione miejsce. Każdy uczestnik tworzy listę i zaznacza na mapie miejsce, które odwiedził / odwiedziła. Uczestnicy opowiadają o swoim ulubionym kraju lub mieście: które miasto lub kraj podobało ci się najbardziej? A może Warszawa jest twoim ulubionym miejscem? Co pamiętasz i o czym chciałbyś / chciałabyś opowiedzieć? Trenujemy prezentację przed grupą.
  1. Trip of a lifetime. Każdy uczestnik projektuje bilet do miejsca, o którym marzy. Co już wiecie o mieście / kraju do którego chcecie pojechać? Czego chcielibyście się dowiedzieć? Buszujemy w Internecie żeby znaleźć ciekawostki na temat kraju, do którego chcemy się wybrać. Uczestnicy dzielą się znalezionymi informacjami i opowiadają o celu swojej podróży. Trenujemy prezentację przed grupą.
  1. Pakujemy walizki. Co spakujesz na podróż? Jakie rzeczy mogą ci się przydać? Gry i zabawy utrwalające nazewnictwo przedmiotów przydatnych w podróży. Spisujemy listę rzeczy do zabrania ze sobą. Jakie ważne rzeczy (np. paszport, podróżna apteczka) zazwyczaj pakują twoi rodzice? Czy wiesz co znajduje się w apteczce i o co poprosić jeżeli np. masz gorączkę lub stłuczone kolano? Ćwiczymy słownictwo związane z ciałem i lekami.
  1. Planujemy podróż. Masz już swój paszport i bilet, twoja walizka jest spakowana, ale czy wiesz jak się dostaniesz na miejsce? Pociągiem, samochodem, samolotem a może statkiem? Przez jakie kraje musisz się przedostać, żeby dotrzeć na miejsce? Czy musisz się przesiadać z jednego środka lokomocji na inny? Rysujemy nasze trasy, planujemy podróż. Jak porozumiesz się na stacji PKP ? Nazwy, zwroty i słowa, które przydadzą ci się na stacji PKP. Odgrywamy scenki, ćwiczymy słownictwo oraz wymowę.
  1. Ze smakiem wokół świata. Jakie pyszności pamiętacie ze swoich wyjazdów? Jakie smaki

lubicie najbardziej? Czy próbowaliście już kuchni japońskiej, włoskiej, chińskiej lub

indyjskiej? Czy to można zjeść? Powtarzamy nazwy różnych produktów i potraw.

Oglądamy wideo o jedzeniu z różnych krańców świata. Moje menu. Co chcesz mieć w swoim menu? Projektujemy menu z naszymi ulubionymi potrawami. Czy wiesz z jakich składników się składają? Czy umiesz znaleźć przepis? Czy chciałbyś / chciałabyś zrobić tę potrawę w domu? Prezentujemy nasze menu grupie.

  1. Muzyczne akcenty w podróży.

 

Nauczymy dziecko przydatnych zdań, aby mogło mówić bez oporu. Niech gramatyka przestanie go  dręczyć, a zacznie mówić poprawnie.

Po kursie dziecko poradzi sobie w codziennych sytuacjach: kupując jedzenie, bilet na pociąg czy pytając o drogę.  Zacznie mówić z przyjemnością to, co chce powiedzieć. Pozbędzie się strachu i nie będzie się bało oceniania.

Nasi uczniowie uczą się przez zabawę i nawet nie wiedzą, kiedy poznają nowe słowa oraz zwroty.

 

 

 

 

 

Zapisy- ZAREZERWUJ MIEJSCE SWOJEMU DZIECKU

Informacje o trenerze:

Agata – Native English speaker języka angielskiego, edukatorka i mówca motywacyjny. Doświadczenia zawodowe zdobywała żyjąc i studiując w USA. Po powrocie do Polski uczyła dzieci i młodzież w szkole podstawowej, jak i na zajęciach uzupełniających. Jej uczniowie są laureatami prestiżowych konkursów i nagród oraz podejmują decyzje o nauce w języku angielskim.

Nie boją się mówić i planują swoją przyszłość w oparciu o język angielski.

 

 

 

 

Co mówią o Agacie jej uczniowie:

Jeremi, lat 12: „Pani Agata nie komentuje moich błędów, jest cierpliwa, ma przyjacielski stosunek, wytłumaczy, ma pomysł na lekcję, chciałbym mieć takich nauczycieli więcej, czuje się wysłuchany
Matylda, lat 16: „Pani Agata uczy praktycznych umiejętności, dużo wie…”

Mikołaj, lat 11: „Panią Agatę lubię, bo jest spoko, jest miła i fajny jest jej sposób nauczania. Na zajęciach mam też fajnych kolegów.”

 Matylda, lat 16:„Dzięki tym zajęciom odważyłam się wreszcie mówić w języku angielskim. Zrozumiałam, że nauka języka nie dość, że nie musi odbywać się w formie stacjonarnych zajęć i wkuwania słówek na pamięć, to może być interesująca i przyjemna. Polubiłam naukę i sam język oraz odkryłam, że pisanie w języku angielskim sprawia mi przyjemność.”